תגיות

מכירה ראשונה לפורמט "הכוכב הבא":

עוד בטרם פתיחתו הרשמית של פסטיבל מיפ –RISING" STAR" נמכר ל- M6 הצרפתית, אחת מקבוצות המדיה המובילות באירופה 

 Rising-Star-Key-Image&logo

ערב פתיחת פסטיבל MIPCOM: פורמט "הכוכב הבא" מבית קשת וטדי הפקות, נמכר לראשונה לקבוצת M6 הצרפתית, אחת מקבוצות המדיה המובילות באירופה. הקבוצה תפיק גרסה מקומית לתכנית.

אלון שטרוזמן, מנהל Keshet International, הזרוע הבינ"ל של קשת: ״העובדה שאחת מקבוצות התקשורת המובילות באירופה בחרה לרכוש את "הכוכב הבא" עוד לפני תחילה השוק בקאן, מראה הבעת אמון אדירה בפורמט. הקונספט פורץ הדרך מוביל גישה חדשה לחלוטין לטלוויזיה ואנו מצפים בקוצר רוח לראות את הקהל הצרפתי מתחבר בהמוניו לחוויית ההצבעה בשידור חי, בדומה לקהל הישראלי״. 

קבוצת M6 הנה מקבוצות המדיה הגדולות באירופה בעלת מספר רב של ערוצים בצרפת, בראשם הערוץ השלישי הנצפה ביותר בקרב דוברי הצרפתית בעולם.  לקבוצה מגוון רחב של מיזמים בעולם המדיה החל מטלוויזיה, ערוצים דיגיטליים, סלולר, פרסום, וכן פעילויות בתחום המוסיקה, קולנוע ועוד.

"הכוכב הבא" ובשמו הבינ"ל ""Rising Star, יוצג לראשונה ב-MIP מחר (8.10), במפגש מיוחד עם רשתות השידור. במפגש תשודר התכנית במעגל סגור ובשידור חי מישראל, על מנת לאפשר למוזמנים להתנסות בהצבעה בזמן אמת באמצעות האפליקציה.

הפורמט זכה להתעניינות בינלאומית רבה עוד בטרם פתיחת הפסטיבל, ותואר בשבוע שעבר על ידי ה-Hollywood Reporter : "Stellar ratings and unprecedented social media integration have made Keshet's singing competition show the hottest new international format in reality TV."

בתכנית "הכוכב הבא", אשר הושקה לפני פחות מחודש, הצופים בבית משמשים כשופטים באמצעות אפליקציה ייעודית שפותחה ב-mako, החל מהאודישנים ולאורך כל העונה- בשידור חי ובזמן אמת. האפליקציה הדיגיטלית משמשת כחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהפורמט.