תגיות

, , ,

חובבי קולינריה לא יחמיצו

 

קניון ראשונים עזריאלי בראשון לציון השיק זה מכבר את מתחם המרקדו של מסעדות וקולינריה, בטח קראתם את הכתבה שלי על " חומוס אליהו " ואז כשיצאתי גיליתי פנינה קולינרית "המעדניה" המעדניה הזו היא חלק מרשת המעדניות, המקום שמנוהל על ידי השף נוריאל דורי, וינאי ארז וניר כרמלי, את שני הראשונים יצא לי לפגוש וגם לשאול את ינאי כמה שאלות.

הביקור החטוף הביא לעוד ביקור ואני מרגיש שעדיין המקום בהתפתחות ולא ממשתי את ההתרשמות עד סופה.

החנות מהווה עולם קולינרי לחובבי קולינריה, בשלנים וכל אחד שזקוק למוצרים שיביאו את המטבח ובישולים לקדמת הקולינריה העכשווית ולא רק כי גם מוצרים רגילים  כמו חלב וכד' ניתן לקנות למי שעובר או עובד שם וחסר לו בדיוק.

התרשמות הסיבוב שלי בין המדפים היא שיש מגוון לא מבוטל של מוצרים איכותיים שלא מוצאים בסופר, וכעת חובבי קולינריה לא צריכים לנסוע לשוק הנמל או לשוק צפון למשל.

אוסף נדיר לפעמים של חומרי גלם הכי טובים במחירים שפויים.

שהצילומים ידברו:

 

אורטיז

המזרח הרחוק

איטליה

מקסיקו

גבינות

 

מליחים

במקפיא

פירות ים

חרצ'ופו

דברי חלב

קמחים

חמוצים

אורטיז, אורטיז אורטיז, חלום בתוך קופסאות שימורים  אומרים לי שזה ממכר. שימורי טונה טורו זה באמת נדיר.

יש אגף סיני ויפני ואילנדי ואיטלקי ומקסיקני לוהט יש שימורים שאפשר לעשות עימם חלומות קולינריים. שמתי עין על רוטב צדפות ורוטב דגים שלא משיגים אבל ראיתי גם מוצרים של הלס'י בוי של סוואלי אלדר ועוד

יש פסטות מהכי טובות ויש מחלקת קפואים עם מעדנים באים מהים ומהיבשה ויש מחלקה של  גבינות משובחות ודגים מליחים או מעושנים ובקרוב יהיו בשרים וגם ירקות.

חבל שדוכן הזיתים והחמוצים לא מעורר אולי זה בכדי להשקיט את נאום החמוצים .

קומה 2 במתחם המרקדו בקניון עזריאלי החדש בשדרות נים תחמת ראשונים.

לא כשר בעליל

