תגיות

, ,

 

היות ונסעתי אני מרגיש עצמי חייב לפרסם על מנת להקל על מי שלא קרא או שמע ולא ידע שיש באמת הסעה לאסף הרופא ועוד בחינם.

מזל שיש גל גפן וקבוצות פייסבוק בראשון.

איך אתם מגיעים לאסף הרופא מראשון?

אחרי כמה פעמים שקלטתי את מצוקת החניה שם הקטסטרופלית, הפסקתי להגיע עם הרכב, זה בלתי אפשרי, אני מגיע באיחור, ובעצם בסוף אני מתפשר על חניה לא חוקית כי אני כבר חייב לרוץ לשירותים, לעזאזל התור כבר.

אז התחלתי לנסועה במונית ספישל מהבית לבית חולים וחזרה יש מונית שירות עם תור שרירותי וסדרן "מצחיק" בהתייחסות לעניין, וכמות מוניות שלא עונה על הצורך. ובראשון הייתי לוקח קו פנימי 10-11-83 ומגיע לרח' בילו. סבבה? לא סבבה אבל זה מה יש.

 

כעת לעניין! מתחילת חודש נובמבר בית החולים מוביל מהפכה שקטה שהוא קורא לה "מהפכה תחבורתית" ויש כל שעה שאטל מרחבת המסופים בראשונים בין הקניון לרכבת. מדובר במיניבוס איכותי חינם היוצא כל שעה עגולה בין 08:00 ל 13:00 וחוזר באיסוף בתחנת האוטובוס ליד האונקולוגית כל מחצית של שעה  בין 08:30 ל 13:30 נכון זה קשה כל שעה אבל זה קצה של תקווה. קל מאוד לתכנן את ההגעה לשאטל קשה תמיד לתכנן את החזרה. התהליכים בבית חולים לא רק איטיים הם לא יעילים לצערי ( אבל זה סיפור אחר).

אין תחנה של אגד, יש שלט קטן ולא לעניין אבל השאטל בא בזמן ועליו יש גם שלט והוא עוצר מיד אחרי הסיבוב לפני המסופים רקוב לרכבת.

שימו לב תושבי ראשון לציון והסביבה. זה שירות חדש, היום אני הייתי הנוסע היחיד!! ואתמול הייתה נוסעת יחידה!! ככל שהתושבים יכירו וינצלו את השירות הזה כך נבטיח שהוא ימשיך להתקיים.

ותחשבו על זה

 

