תגיות

, , ,

רשת הריהוט ליוינג-רום מתרחבת

פותחת שני סניפים נוספים באשדוד ובירושלים

ובכך תמנה הרשת 7 סניפים בפריסה ארצית

רשת הריהוט LIVING-ROOM ב-SALE   חסר תקדים

וראשון מסוגו מאז נפתחה לפני כ- 10 שנים

עד 80% הנחה על מחירי מערכות ישיבה, פינות אוכל, מזנונים, שולחנות, מיטות, מזרנים ועוד

רשת הרהיטים LIVING ROOM מתרחבת. הרשת שלה חמש חנויות בפריסה ארצית בחיפה, נתניה, פתח תקווה, ראשל"צ, באר שבע פותחת שתי חנויות נוספות באשדוד ובירושלים.

רהיטי ליוינג רום צילום רפי דלויה

ליוינג רום רהיטים מספקת ללקוחותיה רהיטים לסלון, פינות אוכל, מיטות ומזרנים לחדר השינה ופתרונות של ארונות הזזה במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ. בנוסף מפעילה הרשת תחת חסותה בסניפי הרשת את המותג 'ליוינג-סליפ', המתמחה בכל הקשור לשינה איכותית: מיטות ומזרנים אורטופדיים במחירים אטרקטיביים.

הרשת יוצאת כעת במבצע חסר תקדים עד סוף השבוע במסגרתו מוצעים למכירה רהיטים מוצעים למכירה במרכז הלוגיסטי של החברה בא.ת אריאל במחירים שלא קיימם בשוק . המכירה משתרעת על פני על פני קומה שלמה על 3,500 מר' ,לשבוע ימים ,לדוגמא :

 מערכות ישיבה מ- 990 ₪

פינות אוכל מ-1490 ₪

שולחנות מ- 390 ₪

מיטות מ- 990 ₪

מזרנים מ- 199 ₪

הרשת הוקמה לפני כעשור על ידי משפחת בנו, תעשיינים בתחום הרהיטים, מזה קרוב ל- 60 שנה.

בבעלות המשפחה המותג 'בליני', המתמחה במערכות ישיבה לסלון משולבות בריקליינרים חשמליים ובכורסאות טלוויזיה. המותג נמכר במעל 250 חנויות רהיטים ברחבי הארץ חשמליים.

עוד בבעלות המשפחה מותג הרהיטים 'רוסי' המתמחה בפינות אוכל, כסאות, מזנונים ושולחנות סלון, אף הוא נמכר במעל 250 חנויות רהיטים ברחבי הארץ. בשנים האחרונות עוסקת משפחת בנו גם בנדל"ן מניב ויזמות מרכזי מסחר ומבני תעשיה.

מערכות הריהוט של ליוינג-רום נמכרות במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ וזו הצהרה שהרשת עומדת מאחוריה. אחרי שעולם העיצוב נחשף למגמות עיצוב כמו ה"מאסטיז" – עיצוב יוקרתי להמונים

ו- "Design as is", שהציעה בעיקר קווי עיצוב של מותגים נחשקים במחירים פחות יקרים מהקווים העיקריים שלהם, צועד עולם העיצוב צעד אחד קדימה ולא חושש להציג את מגמת ה-“Low cost” , המציגה פריטי ריהוט מעוצבים במחירים זולים במיוחד, כאלו שיתאימו לכל כיס ולא ימנעו משום צרכן לרכוש פריט עיצוב שיש לו גם אמירה עיצובית אופנתית.

לדברי אלרועי בנו מנכ"ל הרשת: "מגמות כלכליות וחברתיות שינו בשנים האחרונות את פניו של עולם הריהוט והעיצוב. פריטי הריהוט נתפסים כיום כאקססוריז אופנתיים: לא עוד ספה לכל החיים אלא כזו שמתחלפת בהתאם לנסיבות, מעברי דירה ולטרנדים האופנתיים הרלבנטיים. בהתאם לכך הרשת מציעה מוצרים אופנתיים, איכותיים במחירים שווים לכל כיס תוך מתן דגש על ערכים של value for money".

והוא מוסיף: "הסניפים שלנו ממוקמים במקומות אסטרטגיים ברחבי הארץ כדי לאפשר לכל לקוח באשר הוא להגיע לסניף ולהיווכח במו עיניו באיכות המוצרים ובמחיריהם הזולים במיוחד. בשבועות

הקרובים נפתח 2 סניפים חדשים באשדוד ובירושלים כדי להנגיש את הרהיטים שלנו לכל לקוח ישראלי באשר הוא."

מחירי פריטי הריהוט בליוינג-רום מותאמים לחתך הגילאים של הלקוחות ולרמה הסוציו-אקונומית שלהם. מדובר בצעירים בני 30-45 אשר מקצים תקציבים נמוכים יחסית לריהוט הבית ויחד עם זאת מחפשים את הפריטים האופנתיים והנכונים להם.

המחירים האטרקטיביים מתאפשרים הודות לחיבור שיש לחברה עם מפעלים מרחבי העולם ומלאים, המוזמנים מראש ממפעלים אלו ומאוחסנים במרכז הלוגיסטי החדש של החברה הממוקם באזור התעשיה ברקן, שבהקמתו הושקעו 50 מיליון ₪. המחסן הלוגיסטי משתרע על פני 10,000 מ' בנוי ב- 3 קומות ומצויד בטכנולוגיה המתקדמת לאחסון ואיתור הרהיטים השונים.

עוד מאפיין ייחודי לתקופה הוא שמכירות הרהיטים של הרשת נעשות אך ורק בסניפים השונים ללא שום מכירה באונליין. בצורה זו הלקוח רואה את הרהיט שאותו בחר ואותו יקבל ובכך נחסכות אי נעימויות של החזרות ואי שביעות רצון מהמוצר הסופי.

לאתר החברה: www.livingroom.co.il