תגיות

מרכז סוזן דלל פותח את הקיץ עם אירועי

" תל אביב דאנס":

הבמה הבינלאומית: דאנס אספניה עם אווה יארבאבואנה, גדולת רקדניות הפלמנקו כיום בספרד

להקת המחול אינקרפסיון מברצלונה

להקתו של הכוריאוגרף הישראלי שרון פרידמן מספרד,

רקדני בית האופרה מפריז עם רפרטואר חדש,

מניו יורק להקת המחול העכשווית פרידאנס של הכוריאוגרף יגאל פרי,

מאיסטנבול להקת המחול של בית האופרה ומקוריאה זוכי תחרות המחול של סיאול

הבמה הישראלית- להקות המחול הישראליות, יוצרי המחול העצמאיים

ו-80 בריבוע-מסגרת חדשה של ערבים אינטימיים עם יוצרי מחול, תיאטרון ומוסיקה.

1 ביולי- 5 בספטמבר 2015

מרכז סוזן דלל- תל אביב

מרכז סוזן דלל פותח את הקיץ עם אירועי "תל אביב דאנס" 2015 המייחדים מסגרות למופעים בינלאומיים לצד מופעים ישראליים . המופעים יתקיימו בחודשים יולי-אוגוסט . "תל אביב דאנס" מתקיים בתמיכת משרד התרבות והספורט, עיריית תל אביב-יפו ובחסות חברת "יפאורה". "בתל אביב דאנס, אנחנו מגישים לקהל תוכנית המאפשרת לקהל חוויית צפייה מרוכזת של חודשיים עתירי מופעי מחול בינלאומי השונים מאוד זה מזה ומחול ישראלי הכולל את הלהקות והיוצרים הבולטים בסצנת המחול הישראלי לצד יוצרים עצמאיים וחדשים" אומר יאיר ורדי מנכ"ל מרכז סוזן דלל ומוסיף: "התמהיל והבחירות האמנותיות משקפים מחול עכשווי הקורה במקומות שונים בעולם: מחול ספרדי עכשווי ,לצד מחול מקוריאה שבמזרח הרחוק, לצד מחול אמריקאי ואירופאי. בעוד בשנים קודמות בחרנו לשלב בזירה הבינלאומית גם קלאסיקות אנחנו שמים השנה דגש על כאן ועכשיו, מחול- המשקף מגמות עכשוויות של יוצרים בתקופה בה השפות האמנותיות מחפשות דרך להשתלב ולהכיל את השינויים המהירים שמכתיב קצב החיים הטכנולוגי, העכשווי ואת טשטוש הגבולות בין המדיומים השונים באמנות. אין זה מגוון מזדמן, אלא מקבץ של עבודות בכורה, נבחרות, קאמריות של יוצרים ייחודיים, המעלים עבודות אישיות הדורשות קשב ועבודות שיש להן הקשרים מוזיקליים ותרבותיים עשירים. אני מוצא שעבור חובבי מחול האוהבים מחול ואוהבים להיות מעודכנים במה שקורה פה ומעבר לים- אירועי תל אביב דאנס יספקו חוויה תרבותית מעשירה". הבמה הבינלאומית של אירוע תל אביב דאנס תארח את המופעים הבאים: מצרפת יגיעו סולני בית האופרה בפריז ומנהל האמנותי ברונו בושה למופע חדש של "אפקט הכוריאוגרפיה" ערב הכולל מספר עבודות ובהן: Nuit Blanche", לכוריאוגרפיה של סיימון ואלאסטרו. 2014 .למוזיקה של ידי תומס מנדז . עבודה המתארת לילה של תשוקה מינית בחדר מלון, Reversibilte ("להחזיר את הגלגל לאחור") לכוריאוגרפיה של מישל קלמניס ומוסיקה של מוריס ראוול ,יצירה שחוברה עבור בלט האופרה של פריז ב-1999 ומעוררת בצופה רגשות מנוגדים המתנודדים בין הכחשה להשלמה, ורצון עז להחזיר את הגלגל לאחור אל מול מצב בלתי הפיך, "יום ראשון הכחול" לכוריאוגרפיה של איבון דמול ומוזיקה של מוריס ראוול,-דואט יצרי של זוג נאהבים, וגם סיפורו של איש בודד, אחוז מחשבות וספקות, שתשוקותיו מתעוררות לחיים בגופה ובתנועותיה של האישה שלצדו,"פסקליה" לכוריאוגרפיה של ברונו בושה ומוסיקה של הנדל הסובבת סביב המשפט של רנה שאר מתוך "על לילה אחד כהוייתו "לילה מושלם, חף מסיוטים וBless – ainsisoit-il ("ברך – אמן") לכוריאוגרפיה של ברונו בושה ומוסיקה של באך – יצירה השואבת את השראתה מן הציור 'יעקב נאבק במלאך' מאת דלקרואה ובה רקדן אחד חשוף חזה וגלוח ראש ורקדן שני לבוש שחורים, משקפים את העוצמה שבמאבק התנ"כי ועוד.   מניו יורק תגיע להקת המחול העכשווית פרידאנס ,שנוסדה על ידי מנהלה האמנותי הישראלי לשעבר יגאל פרי בשנת 1984. הלהקה הקיימת כבר שלושה עשורים, נחשבת למעוז של יצירת מחול ייחודית ומקורית כאשר היצירות של יגאל פרי מושפעות מעברו בתחום הבלט הקלאסי וניכרת בהן אלגנטיות חסרת זמן.

Photo by Dekel Hamatian

Photo by Dekel Hamatian

Photo by Dekel Hamatian

Photo by Dekel Hamatian

ביו היצירות בערב זה: -Crazy Crazy Love לכוריאוגרפיה של מנואל ויגנול ומוסיקת של להקת הפלייטרס, פול אנקה,פרנקי לימון,הפלמינגו,ננסי סינטרה ועוד, שקט רועם לכוריאוגרפיה של יגאל פרי ומוסיקה של ולדימיר מרטינוב Evermore עבודה של דוויט רודן למוסיקה של נט קינג קול. במה מיוחדת מחו"ל היא "דאנס אספניה" המוקדשת למחול פלמנקו ומחול עכשווי מספרד.

photo Jordi Vidal

photo Jordi Vidal

photo Jordi Vidal

photo Jordi Vidal

במסגרת זו יופיעו :להקת המחול אינקרפסיון– שביקרה בארץ בשנת 1999 במסגרת דאנסאירופה הראשון והפעם עם המופע "עשוריים" של מנהליה האמנותיים : מונצה סנשז ורמון באזה. הלהקה שפועלת בברצלונה, נוסדה לפני עשרים שנה, במטרה ליצור שפת תנועה חדשה הנובעת מכוריאוגרפיות רחוקות לכאורה זו מזו של מחול הפלמנקו והמחול העכשווי. הפקותיה משקפות רפרטואר ייחודי ואישי אותו היא מציגה ברחבי העולם.   אחד משיאי במה זו הוא ביקורה של הרקדנית אווה יארבאבואנה, גדולת רקדניות הפלמנקו כיום בספרד. יאראבאנובה תגיע עם הרכב של 6 נגנים לשני מופעים שבהם תרקוד את יצירתה האחרונה AY. להקת הבלט פלמנקו של יארבאבואנה הוקמה בשנת 1998 וכוללת את בעלה הגיטריסט והמלחין פאקו יארנה. יארבואבואנה, ילידת גרמניה שגדלה בגרנדה,ספרד. היא קבלה את השם "Yerbabuena" על ידי חבר, על שמו של זמר הפלמנקוFransquito Yerbabuena . היא רקדה ושיתפה פעולה עם חוויאר טורה, חואקין קורטס, מיכאיל ברישניקוב ופינה באוש.   יוצר מעניין נוסף מספרד הוא הרקדן והכוריאוגרף הישראלי שרון פרידמן שהקים את להקתו במדריד בשנת 2007 ובעבודתו הכוריאוגרפית נשען על שיטת הקונטקט- פילוסופיה אקזיסטנציאלית המבוססת על היחסים עם הזולת, החומר ויסודות הטבע, בה משמשת התנועה הטבעית כחומר הגולמי של הכוריאוגרפיה. יצירתו "נפילה חופשית" (Caídalibre / Free fall) אתה יגיע לארץ–קופרודוקציה עם Mercat de les Flors מברצלונה ותיאטרון פאלצבאו בגרמניה, זכתה בשנת 2014 בפרס המבקרים הספרדי ובפרס יריד המחול והתיאטרון הבינלאומי בהואסקה. היצירה משקפת ומאפיינת את הקו האמנותי והביצועי של הלהקה. כמו כן יבוצע הדואט Hasta Donde "עד היכן" שעל פי המבקרים היא "יהלום של מתח ופרטים, המשאיר את הצופה נאלמים בדיבור" מופע אחר ב"דאנס אספניה" –הוא שיתוף פעולה בין להקת הפלמנקו הישראלית קומפאס בניהולה של מיכל נתן שתארח את הרקדן הספרדי אדריאן סטנטה, אחד מרקדני הפלמנקו הבולטים בספרד כיום. סטנטה יבצע ערב אותנטי ספרדי מלווה במוסיקה חיה. ומהמזרח הרחוק יגיעו זוכי תחרות הכוריאוגרפיה בסיאול- קוריאה, ובכך ממשיך מרכז סוזן דלל לחשוף את המחול המודרני העכשווי המתפתח בדרום קוריאה ולשקף את תהליכי התפתחות המחול העכשווי במזרח הרחוק. במסגרת זו יעלו שני מופעים:הג'ה – ג'נטלמן בביצוע להקת מאהלורה של הכוריאוגרף קים ג'יי-סיונג . היצירה מבוססת על יצירת המחול הקוריאנית המסורתית "האנריאנג-מו", המבוצעת על ידי רקדנים גברים. יצירותיו מתאפיינות בטכניקות יוצאות דופן המשלבות בין מחול מודרני למחול קוריאני-מסורתי. הוא זכה במדליית זהב בתחרות ה-37 של Dong-A Dance בסיאול וכמנהל להקת מאהלורה, הציג עד כה מבחר יצירות כוריאוגרפיות מרתקות. היצירה השנייה בערב זה תהיה "מלמולי המדבר" של הרקדן והכוריאוגרף צ'ו יאנג הי,העוסקת בזמן האינסופי החולף ועובר במדבר לעומת ארמון חול הניצב על תילו כאשר תנועות הכוריאוגרפיה והתאורה משקפות את צורת המדבר והארמון. לצד הבמה הבינלאומית ב"תל אביב דאנס" תתקיים במת הלהקות הישראליות במסגרתה תועלנה עבודות המחול של הלהקות הבולטות בישראל ובהן: להקת בת שבע עם בכורה "עבודה אחרונה" יצירתו האחרונה של אוהד נהרין ואנסמבל להקת מחול Maxבת-שבע עם להקת המחול הקיבוצית עם היצירה האחרונה והחדשה של רמי באר "בלק אאוט",אירוע בימתי הבוחן אובדן חלקי או פתאומי של פעולת החושים,או הזיכרון.

להקת המחול הקיבוצית  בלק אאוט  קרדיט צילום אורי נבוקרדיט צילום אורי נבו

Galili &Ginz להקת קמע בבכורה לערב בו היא מארחת את הכוריאוגרף הישראלי בינלאומי איציק גלילי, להקת המחול ורטיגו עם "רשימו", עבודתה החדשה של נעה ורטהיים, תיאטרון מחול רנה שינפלד בשתי יצירות בערב אחד- פתקים לפינה באוש הפעם עם הרקדנית האורחת מסנט פטרסבורג- לילייה ברודינסקיה ו"אל תלכי מכאן",להקת בלט ירושלים בבכורה ל"בלט עכשווי" שבו 4 יצירות של נדיה טימופייבה, יסמין גודר בערב יחיד של ובו היא חוזרת למפגש עם הארכיון האישי של יצירותיה ב-15 השנים האחרונות, להקת המחול של יוסי ברג ועודד גרף המציינת עשור להיווסדה עם יצירה רב תרבותית ל-6 רקדנים, להקת מחול ענבל פינטו ואבשלום פולק,להקת בנגורה- אדמאווה בבכורה להומאז' אפריקאי לסיפור בראשית, קבוצת מחול נעה דר , להקת המחול רננה רז, נעה צוק, אסנת קלנר, גיא שומרוני ויניב אברהם בערב משותף,קבוצת מחול דפי אלטבב להקת טררם עם בכורה לסינדרום ירושלים, היוצרים גיל קרר, עדי וינברג ונעה שילה בערב משותף, ועוד.

שמים אדומים- גינץ- קרדיט אבשלום לוי (2)

שמים אדומים- גינץ- קרדיט אבשלום לוי (2)

רשימו. צילום מעיין חותם 16 (Custom) (Custom)

רשימו. צילום מעיין חותם 16 (Custom) (Custom)

לוח מופעי תל – אביב דאנס 2015

יולי – ספטמבר

 

מרכז סוזן דלל פותח את הקיץ עם אירועי "תל אביב דאנס" 2015 המייחדים מסגרות למופעים בינלאומיים לצד מופעים ישראליים . המופעים יתקיימו בחודשים יולי-אוגוסט .

"תל אביב דאנס" מתקיים בתמיכת משרד התרבות והספורט, עיריית תל אביב-יפו ובחסות חברת "יפאורה".

"בתל אביב דאנס, אנחנו מגישים לקהל תוכנית המאפשרת לקהל חוויית צפייה מרוכזת של חודשיים עתירי מופעי מחול בינלאומי השונים מאוד זה מזה ומחול ישראלי הכולל את הלהקות והיוצרים הבולטים בסצנת המחול הישראלי לצד יוצרים עצמאיים וחדשים" אומר יאיר ורדי מנכ"ל מרכז סוזן דלל ומוסיף: "התמהיל והבחירות האמנותיות משקפים מחול עכשווי הקורה במקומות שונים בעולם: מחול ספרדי עכשווי ,לצד מחול מקוריאה שבמזרח הרחוק, לצד מחול אמריקאי ואירופאי".

 

להקת מחול בת-שבע, בביצוע אנסמבל בת-שבעMAX

אולם סוזן דלל

1.7 יום ד' בשעה 21:00

2.7 יום ה' בשעה 21:00

3.7 יום ו' בשעה 14:00

4.7 שבת בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 150 ₪

עבודתו הקאמרית של אוהד נהרין ממשיכה את החיפוש והמחקר אל המקור והמהות של התנועה.  MAX מציע חווית מחול מזוככת הבוחנת רעיונות של מבנה, זמן וחלל.

מאת אוהד נהרין. בביצוע 10 רקדני אנסמבל בת-שבע. מוסיקה מקורית (הלחנה וביצוע): מקסים וואראט.
להקת מחול בת-שבע- "עבודה אחרונה"  

אולם סוזן דלל

6.7 יום ב' בשעה 21:00

7.7 יום ג' בשעה 21:00

8.7 יום ד' בשעה 21:00

9.7 יום ה' בשעה 21:00

10.7 יום ו' בשעה 14:00

11.7 שבת בשעה 21:00

14.7 יום ג' בשעה 21:00

15.7 יום ד' בשעה 21:00

16.7 יום ה' בשעה 21:00

17.7 יום ו' בשעה 14:00

22.7 יום ד' בשעה 21:00

23.7 יום ה' בשעה 21:00

24.7 יום ו' בשעה 14:00

25.7 שבת בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 150 ₪

בכורה עולמית ליצירה מאת אוהד נהרין, בה ימשיכו הרקדנים לחקור את תנועת הגוף כביטוי ההומני והמסעיר ביותר של אמנויות הבמה, ולעבד את המנעד הגדול של התחושות והרגשות לאירוע בימתי.

להקת המחול קמע- משחקים פיראטים

אולם סוזן דלל

13.7 יום ב' בשעה 10:00

מחיר כרטיס: 65 ₪

מופע לילדים ולכל המשפחה: "משחקים פיראטים" נפתח בחצר המשחקים של חבורת ילדים צעירים ואיתם אנו מפליגים אל עולם של דמיון, להרפתקה קסומה. זהו סיפור על גבורה וחברות אמת.

מסע הפיראטים באוקיינוסים המרוחקים מפגיש את הילדים עם אתגרים וחוויות מרהיבות שאותם ניתן לצלוח רק בשיתוף פעולה למען מטרה משותפת. מאושר סל תרבות ארצי.

בימוי: יאיר שרמן.

לגילאי 4 ומעלה.

להקת המחול קמע- גליץ'/ בכורה

אולם סוזן דלל

13.7 יום ב' בשעה 12:30

19.7 יום א' בשעה 18:00

מחיר כרטיס: 80 ₪

מופע חדש לילדים, לנוער ולכל המשפחה על  קבוצת תלמידים בזירת בית הספר, המתמודדים עם חוויות נעורים בסיפור על תחרותיות, חברות ואהבה. היצירה מעלה סוגיות של סבלנות וסובלנות, קבלת השונה, וחברות אמת. הכוריאוגרפיה, בקצב  ללא הפסקה, נרקמת לצלילי פסקול סוחף של להיטים מהזמר העברי

לגילאי 13 ומעלה.

כוריאוגרפיה: תמיר גינץ. מוזיקה: קולאז'- אולפני ג'אנגל סאונד. דרמטורג: עידן אבישר. תאורה: שי יהודאי.

אדוה ירמיהו ועדי מובדט"La Piconera"A simple vista   ספרד-ישראל

אולם ירון ירושלמי

15.7 יום ד' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 85 ₪

במרחק שבין התבוננות על הפלמנקו להתבוננות מתוך הפלמנקו מביאות הרקדניות-יוצרות עדי מובדט "La  Piconera"ואדוה ירמיהו, את עצמן בתוך הפלמנקו. יחד עם הזמר יהודה "שוקי" שוויקי והגיטריסט הספרדי "El Fyty" יוצרות השתיים דימויים מוסיקליים וחזותיים שמפרקים את קליפתו החיצונית של הדימוי וחושפים את עומקה של האמנות. אומן אורח- קונטרה בס: עפרי יבזורי.

המופע בחסות קרן עדי

להקת בנגורהאדמאווה/ בכורה

אולם ירון ירושלמי

16.7 יום ה' בשעה 20:30

מחיר כרטיס: 90 ₪

הומאז' אפריקאי לסיפור בראשית. מופע אנרגטי ומסעיר חושים לקצב התופים החי, חוויה ויזואלית, תרבותית ומוסיקלית. אשר תמלא את הצופה בשמחה ואנרגיה צבע ויופי ותיקח אותו למחוזות קסומים ומרתקים. במופע גלומים ניואנסים דקים על הקשר בין התופים לבין הידע הפנימי שלנו על עצמנו, הריקוד האפריקאי הלוהט עם העכשווי המודרני, סולן הלהקה-סבולהבנגורה הוא מלחין ומתופף וירטואוז מגינאה קונקרי שבמערב אפריקה.

מתאים לילדים מגיל 8.

להקת מחול ענבל פינטו ואבשלום פולקדגי זהב

אולם ירון ירושלמי

18.7 שבת בשעה 10:30, 12:30

5.9 שבת בשעה 11:30

מחיר כרטיס: 80 ₪

מסע אינטימי אל הדמיון אשר הופך את הפרטים הקטנים של החיים לעולמות חדשים מלאי הומור ופיוט. השגרה השוחקת של החיים, הופכת מתוקה ועשירה כשמשחררים את כבלי הדמיון.מופעהמשלב בין האומנויות של התיאטרון לבין המחול, מופע שמתאים לכל גיל ומלא בקסם.

משתתפים: נגה הרמלין, צבי פישזון, יוסי פולק, אלה רוטשילד/מיכל אלמוגי

לגילאי 5 ומעלה.

קבוצת מחול נעה דר- החלום הוא צייר גדול

אולם סוזן דלל

18.7 שבת בשעה 11:30

מחיר כרטיס: 75 ₪

מופע תיאטרון – מחול לילדים. שיריה לילדים של לאה גולדברג: "מדוע הילד צחק בחלום", "כובע קסמים" "הילד הרע" ועוד, מוצגים כאן באופן חדש, מרענן ומפתיע .את המופע מוביל הילד גד שנשאר לבדו בבית ויוצר בדמיונו עולם עשיר וצבעוני שכולל את היצורים המשונים שמצייר "האדון חלום", את "דודה לאה" שמתחפשת לצפרדע, את נצחונו על "הילד הרע" שתמיד נכנס אליו בלי שום אזהרה ואת מסעו בעולם בעזרת "כובע הקסמים"

כוריאוגרפיה ובימוי: נעה דר. מוסיקה מקורית ולחנים חדשים לשירים: ישראל ברייט.

גילאי 5 ומעלה.

להקת המחול קמעGalili &Ginz/ בכורה

אולם סוזן דלל

18.7 שבת בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 120 ₪

ערב רפרטוארי בינלאומי ובו 2 יצירות של יוצרים עכשוויים .

להקת המחול קמע גאה לארח את הכוריאוגרף איציק גלילי שיצירותיו מועלות על ידי מיטב הלהקות בעולם.

Things I told no body

כוריאוגרפיה: איצק גלילי

העמדה: אליזטג'יאבט

מוזיקה:

G F Handel: Xerxes – Largo

A Vivaldi: Winter – Largo from ‘The Four Seasons’

W A Mozart: Piano Concerto No.23 in A Major K488 – Adagio

E Satie: Gymnopédie No. 1

שמיים אדומים

כוריאוגרפיה: תמיר גינץ

מוזיקה:

Max Richter

מוזיקה מקורית, עריכה ועיבוד פסקול: מיקי פטיש

תאורה: שי יהודאי

תלבושות: אהובה ארז

להקת המחול קמע- כרמינהבורנה

אולם סוזן דלל

19.7 יום א' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 140 ₪

לבקשת הקהל חוזרים למופע מיוחד: הלהיט הבינלאומי של קמע לצלילי המוזיקה האגדית של של קרל אורף: חגיגה חסרת מעצורים של בה משתלבים זוגיות, חיזור, נעורים וארוטיקה. היצירה מגיעה בשיאה לפורקן של חופש, אהבה רוחנית וגשמית.

כוריאוגרף: תמיר גינץ. מוזיקה: קרל אורף.

להקת המחול הקיבוציתבלק אאוט

אולם סוזן דלל

20.7 יום ב' בשעה 21:00

21.7 יום ג' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 149 ₪

אירוע בימתי הבוחן אובדן חלקי או פתאומי של פעולת החושים או הזיכרון.

מנהל אמנותי: רמי באר.

כוריאוגרפיה, עיצוב במה ותאורה – רמי באר

מוזיקה – טינדרסטיקס, א. סטוט, ראים, ג'. קנט, באך, מרצ'לו, מורקוף, פרימוס, ג'. זורן

להקת המחול רננה רז- YouMakeReMake ילדים

25.7 שבת בשעה 11:00אולם ירון ירושלמי

22.8 שבת בשעה 11:30 אולם סוזן דלל

30.9יום ד' בשעה 11:00,12:30 אולם ירון ירושלמי

מחיר כרטיס: 70 ₪

"YouMakeReMake ילדים" מאת רננה רז הוא מופע רב-תחומי לילדים, ראשון ויחיד מסוגו בעולם המורכב מתגובות מבוימות לקטעי יוטיוב ומפגיש בין עולם המדיה הדיגיטלית ועולם הבמה.
על הבמה מוקרנים סרטוני יוטיוב- מעולמם של הילדים, האמנים על הבמה מגיבים לסרטונים, מקיימים איתם דיאלוג ומעניקים להם פרשנות מצחיקה ומפתיעה.

אפקט הכוריאוגרפיה עם סולנים מבלט בית האופרה בפריז – צרפת

אולם סוזן דלל

27.7 יום ב' בשעה 21:00

28.7 יום ג' בשעה 21:00

29.7 יום ד' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 290 ₪

לקט מופעים המתמקדים בנושא היצירה הכוריאוגרפית, המועלה על ידי קבוצת רקדנים מן השורה הראשונה של בלט האופרהשלפריז

ניהול אמנותי: ברונו בּוּשֶה

נעה צוק, אסנת קלנר, גיא שומרוני ויניב אברהם– ערב משותף

אולם ירון ירושלמי

29.7 יום ד' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 80 ₪

נועה צוק ואהד פישוף- NOTHING III  

עבודת סולו לרקדנית. העבודת הועלתה לראשונה בתאטרון LAMAMA בניו יורק במרץ 2013.

כוריאוגרפים: נועה צוק ואהד פישוף. רקדנית: נועה צוק. מוסיקה: אהד פישוף. צילום תמונה: גדי דגון.

קבוצת מחול דפי אלטבב מארחת את שולי אנוש ויונתן בר אור

אולם סוזן דלל

30.7 יום ה' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 75 ₪

להקת המחול העכשווית פרידאנס, ניו- יורק

אולם סוזן דלל

31.7 יום ו' בשעה 22:00

מחיר כרטיס: 250 ₪

להקת המחול העכשווית פרידאנס ממשיכה במסורת המתמשכת בת שלושה עשורים של יצירה ומופעים מלאי עוצמה ומעוררי השראה בקרב קהלים

ברחבי תבל .

הלהקה נוסדה על ידי מנהלה האמנותי יגאל פרי בשנת 1984 ומאז משמשת כמעוז ליצירת מחול ייחודי ,מקורי ובאיכות עוצמתית.

סאלי אן פרידלנד- PNINA/ בכורה

אולם ירון ירושלמי

31.7 יום ו' בשעה 22:00

מחיר כרטיס: 110 ₪

שלוש נשים מגדירות את ייחודן ואת יחסיהן במסגרת החלל התחום של קופסא שחורה

רקדניות: מיי קסם ארמון, דנה ספיר, רוני חדש. כוראוגרפיה: סאלי אן פרידלנד. מוזיקה, הלכנה וביצוע: רוליאליעזרוב.

דורון רפאלי ולהקת טררםסינדרום ירושלים/ בכורה

אולם סוזן דלל

1.8 שבת בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 120 ₪

סינדרום ירושלים

מופע מוזיקלי מקורי המשלב תזמורת נגנים ורקדני להקת טררם לכדי חוויה בימתית עצמתית.

יצירה חדשה של המוסיקאי דורון רפאלי. על הבמה, אנסמבל של תשעה נגנים ורקדנים המנגנים על כלי נגינה מסורתיים לצד כלים שעוצבו במיוחד עבור המופע . צלילי הכלים חוברים לקולות אנושיים וקטעי ריקוד וביחד שואבים השראה מן העבר וההוה של ירושלים, עיר הולדתו של היוצר.

בכורה ב-2015!

מוזיקה מקורית ועבודים – דורון רפאלי, רן לוי

כוריאוגרפיה – תומר יפרח

גיל קרר, עדי וינברג , נעה שילה- ערב משותף

אולם ירון ירושלמי

1.8 שבת בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 75 ₪

 

מיכל ברט – יוצרת, בשיתוף אנסמבל פאסיטוקומאסי בלו – מופע פלמנקו שונה לגמרי

אולם סוזן דלל

4.8 יום ג' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 95 ₪

מופע פלמנקו מודרני- ריקוד, מוזיקה חיה ווידאו ארט. קומאסי בלו הוא חומר כימי הנקשר לחלבונים וצובע אותם. כך הוא מאפשר את חשיפתם לעין, מגלה את המרכיבים והמבנים השונים שהם יוצרים וכן את הגבולות שביניהם. באותו אופן, עוסק המופע בתהליך של חקירה והתעמקות בנבכי הנפש, חושף את מרכיביה, ואת טבעם של הגבולות והכוחות הקיימים בה.

יוצרת וכוריאוגרפית – מיכל ברט , מוזיקה מקורית – יאיר פרבר

דוד גורדון ודפנה הורנצ'יק- ככה גם האחיינים שלי יכולים

אולם ירון ירושלמי

5.8 יום ד' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 70 ₪

מופע ייחודי המשלב "קונצרט-וידאו" וביצועים שונים ליצירה המוסיקלית "ככה גם האחיינים שלי יכולים" מאת דוד גורדון ומופע מחול שנוצר במשותף עם הכוריאוגרפית דפנה הורנצ'יק.
מופע פותח: "מה לך..?" לשני פרפורמרים וחיישני תנועה, מאת ובביצוע יוצרי הערב.

מוסיקה, וידאו וקונספט: דוד גורדון

כוריאוגרפיה: דפנה הורנצ'יק

 

להקת המחול של יוסי ברג ועודד גרף- ANIMAL LOST

אולם ענבל

6.8 יום ה' בשעה 20:30

מחיר כרטיס: 110-90 ₪

חגיגות עשור ללהקת המחול- יוסי ברג ועודד גרף.

לאחר סיבוב הופעות עולמי בארה"ב , צרפת, בריטניה, שוויץ , שבדיה, ליטא ודנמרק

יצירה רב תרבותית ל-6 רקדנים שיוצאים להעיר את החיה שרובצת בתוכם. מופע תיאטרון מחול שנוגע בצורה סוריאליסטית, ופואטית בסטריאוטיפים ובקלישאות הקיימות בנו. במופע מוסיקה עשירה ומגוונת המשלבת היפ הופ אלג'יראי, מוזיקה מקורית של מוזיקאי פיני ושירה חיה על הבמה.
רעיון וכוריאוגרפיה: עודד גרף ויוסי ברג.

ערב מחול משותף של היוצרות -נועה עטר וקלי איאש

אולם ירון ירושלמי

6.8 יום ה' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 60 ₪

להקת הפלמנקו הישראלית COMPAS– להקת הפלמנקו הישראלית מארחת את הרקדן הספרדי Adrian Santana

אולם סוזן דלל

8.8 שבת בשעה 21:00

9.8 יום א' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 150 ₪

ערב חגיגי בו מארחת להקת הפלמנקו הישראלית את Adrian Santana אחד מרקדני הפלמנקו העולים בספרד כיום. זוכה תחרותCertamen היוקרתית במדריד ורקדן בלהקות המובילות עם טובי הכוריאוגרפים בספרד. Adrian Santana.מופיע בהצלחה מרובה בכל העולם ומגיע להתארח בסוזן דלל בערב אותנטי מלווה במוסיקה חיה.

לגילאי 10 ומעלה.

ניהול אמנותי וכוריאוגרפיה: מיכל נתן ו Adrian Santana.

דאנסאספניה- אוה יירבאבואנה, ספרד  

אולם סוזן דלל

11.8 יום ג' בשעה 21:00

12.8 יום ד' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 290 ₪

בתכנית:

לחישה

מתוך הצדדים

לא אתה, וגם בלעדיך

ננה והקפה

בוץ

מאחורי הסצנה

כנפיים שחורות

 

עדי פז תאטרון-מחול- "POST-IT"

אולם ירון ירושלמי

13.8 יום ה' בשעה 20:30

מחיר כרטיס: 80 ₪

יצירת סולו העוסקת בעולם הדימויים של פוסט-טראומה מינית מנקודת מבטה של אישה. היצירה מנסה להעלות את המודעות החברתית לאלימות המינית נגד נשים ולתאר את הפצע החבוי אותו כל אישה שחוותה תקיפה מינית נושאת עמה למשך חייה. ההשראה ליצירה באה מתוך מקרים אישיים ואמיתיים. זהו מופע תיאטרון-מחול המשלב מונולוגים, מחול, מוסיקה אלקטרונית ושירה חיה על הבמה.

יוצרת- עדי פז. רקדנית ושותפה ליצירה- עדיה ברקוביץ'. הלחנת מוסיקה מקורית- הילית רוזנטל.
להקת המחול שרון פרידמן

אולם סוזן דלל

14.8 יום ו' בשעה 22:00

15.8 שבת בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 210 ₪

להקת המחול שרון פרידמן הוקמה ב-2007 ופועלת במדריד, בניהולו האמנותי של הרקדן והכוריאוגרף הישראלי שרון פרידמן, יליד 1980. תהליך העבודה של הלהקה נשען על שיטת הקונטקט, פילוסופיה אקזיסטנציאלית המבוססת על היחסים עם הזולת, החומר ויסודות הטבע, בה משמשת התנועה הטבעית כחומר הגולמי של הכוריאוגרפיה. ההתנסויות הסובייקטיביות של הרקדנים, על הקונפליקטים הייחודיים המאפיינים אותן, הן נקודת הפתיחה של היצירה. מבטו של הקהל על כל יצירה ויחסו לפעולה הנוצרת על הבמה, מהווים גם הם חלק מתהליך העבודה של הלהקה.

איריס מרקו מארחת את תמר גרוסבשיתוף עם "להקת הבית"/ בכורה

אולם ירון ירושלמי

14.8 יום ו' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 65 ₪

"להקת הבית" בניהולה האמנותי של איריס מרקוהינה פלטפורמה ליוצרים ורקדנים בוגרי בית הספר למחול בטבעון. במופע תציג הלהקה שתי יצירות בבכורה "מניירות" ו"שדות". תמר גרוס תציג את יצירתה האחרונה, שזיכתה אותה בתחרות כוריאוגרפיה בשטוטגרט. תמר היא פרפורמרית ויוצרת, בוגרת אנסמבל בת-שבע, החיה כיום בברלין.

אליס דור כהן/ קבוצת מחול MEMA– הניצוץ של ליאור

אולם ירון ירושלמי

15.8 שבת בשעה 11:30

מחיר כרטיס: 50 ₪

מופע תיאטרון מחול היפראקטיבי לכל המשפחה +סדנה.

מופע תיאטרון מחול מרגש והומוריסטי לילדים ולכל המשפחה (5-10). ליאור, המאובחן כהיפראקטיבי ועם לקויות למידה, מתקשה להתארגן ולהתנהל כילד עצמאי. הילד השובב, שמקבל עידוד, חיזוק והערכה מצד אמו ואחותו, מתגלה כילד יצירתי ובעל יכולות יוצאות דופן. סגנונות מחול שונים, בליווי מוזיקה מקפיצה, הופכים נושא חשוב זה לחוויה חושית מיוחדת. המופע כולל סדנא מיוחדת לקהל!

מופע לכל המשפחה מגיל 5

רעיון הסיפור וכוריאוגרפיה: אליס דור כהן

זוכי תחרות הכוריאוגרפיה בסיאול- קוריאה

אולם סוזן דלל

17.8 יום ב' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 210 ₪

הג'ה – ג'נטלמן

המופע "ג'נטלמן" מבוסס על יצירת המחול הקוריאנית המסורתית "האנריאנג-מו", המבוצעת על ידי רקדנים גברים. העבודה חוקרת את טווח האפשרויות של הנשימה ואת האסתטיקה של התנועה במחול הקוריאני המסורתי, באמצעות ניתוח המחוות והנשימות ב"האנריאנג-מו", פירוק שטף התנועות ביצירה לחלקים עצמאיים, ואיחויים מחדש לכדי יצירת מחול עכשווי.

מלמולי המדבר (המדבר ממלמל)

הזמן האינסופי חולף עובר, אך ארמון החול ניצב על תילו. הוא שקט, אך מלמוליו נשמעים היטב, ממש כמלמולי המדבר. תנועות הכוריאוגרפיה והתאורה משקפות את צורת המדבר והארמון, ואת נהמת המלמולים הבלתי פוסקים.

.

להקת המחול ורטיגו- רשימו

אולם סוזן דלל

18.8 יום ג' בשעה 21:00

19.8 יום ד' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 135/115 ₪

בעבודתה החדשה עוסקת הכוריאוגרפית נעה ורטהיים במעברים בין התנועה האינסופית, הכאוטית, המופשטת, לרגע הקונקרטי. מתחקה אחר היש הראשוני, הנסתר, ומעוררת מתוכו תשוקה אל מה שתחום בזמן ובמקום. היא מכלילה את המרווח וההמתנה כמהות חיה בתהליך בריאה. במקצב מלא חיות ומשחק היא מתבוננת מחדש במצטבר והרוחש בקרבה של השהות. מייצרת חלל פנוי מחוקיות בתוך ההוויה, המשמש מגנט לחיפוש אחר רגש, ידע ויצירה.

כוראוגרפיה: נעה ורטהיים .

רונן יצחקי ואנסמבל כעת- עָפָר

אולם סוזן דלל

20.8 יום ה' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 40 ₪

אָדָם יְסוֹדוֹ מֵעָפָר, וְסוֹפוֹ לֶעָפָר
בְּנַפְשׁוֹ יָבִיא לַחְמוֹ
מָשׁוּל כְּחֶרֶס הַנִּשְׁבָּר
כְּחָצִיר יָבֵשׁ וּכְצִיץ נוֹבֵל
כְּצֵל עוֹבֵר וּכְעָנָן כָּלָה
וּכְרוּחַ נוֹשָׁבֶת וּכְאָבָק פּוֹרֵחַ
וְכַחֲלום יָעוּף.

המופע נוצר במסגרת פרויקט ״בעקבות״ מיוזמת מפעל הפיס

כוריאוגרפיה: רונן יצחקי

סמדר גושן- סיפורים קצרים ממני – שתי יצירות מחול

אולם ירון ירושלמי

20.8 יום ה' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 80 ₪

אני הנמצאת

ביצירה זו אני בודקת את מהותה של הנוכחות הבימתית, כנוכחות שמקבלת תוקף דרך מבטו של קהל.
על הבמה אני מנסה להימצא, בלא לסגת אל איזור הנוחות שלי-שלנו, ועל ידי כך להזמין את הגוף המופיע לאפשרויות מחייה חדשות.

יוצרת ומבצעת: סמדר גושן. ליויי אמנותי: נאווה פרנקל. תודה לליאור סקורי. צילום תמונה: שניר קציר.

A short story by us

אז מתחנו קו, כמו מן ציר זמן בין ה'עוד מעט' ל'נצח'.

ניסינו לקיים דואט, היא ואני.

רצינו לספר לכם את זה ככה… בקו ישר אחד, בהיר.

רצינו לקרוא לזה אושר.

יסמין גודר- Lie Like A Lion

אולם סוזן דלל

21.8 יום ו' בשעה 22:00

מחיר כרטיס: 120/90 ₪

יסמין גודר חוזרת למפגש עם חומרים פיזיים ורגשיים ואביזרי במה מהארכיון האישי שליצירותיה מה 15 השנים האחרונות, ודרכם בוחנת מחדש ומשחקת עם דיוקנה כיוצרתמבצעת. בעבודה ישנה כוונה לחשוף, לשחק ולהציג את תשוקתו של הגוף לאבד כוח, לאבד צורה, לוותר על שאיפות ולחשוף חולשה. על הבמה ולאורך היצירה גודר נפגשת עם הפסנתרן מתן דסקל ונגן הויולה משה אהרונוב, המנגנים יצירות של המלחינים העכשוויים כחלק מהפסקול הייחודי של יצירה. נוכחות המוזיקאים על הבמה כל הזמן משתנה, ובזמן שגודר חושפת שכבות של זהות שבורה, לא ברור אם המוזיקאים הם שותפיה או זוממים תחתיה. למרות אופייה המאוד אישי של היצירה,  היא מתקשרת גם עם הצורך הלאומי חברתי להתגבר על חולשה ובכך מדגיש את התלות והחזרתיות אל הפחד קיומי כמניע לכך.

כוריאוגרפיה וביצוע: יסמין גודר.

Ensemble Gil Carlos & FamilyPERFECT.PET/ בכורה

אולם סוזן דלל

22.8 שבת בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 65 ₪

על מהלכים ובדיקות אחר טרנספורמציה מתרבותיות לחייתיות ולהפך.

מאת: גיל קרלוס הרוש. מוסיקה מקורית: נמרוד גורביץ

להקת הפלמנקו רמנגאר- DESAHOGAR

אולם סוזן דלל

23.8 יום א' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 110/90 ₪

" Desahogar" ההפקה החדשה של רמנגאר מעמידה, יותר מאי פעם, את הצורך הלגיטימי של האמן להגיע לנקודת שיא שתוביל אותו לפורקן רגשי טהור.

לאחר 5 הפקות ענק של להקת רמנגאר "remangar","remangar 2 live", "entredos", "mi alborada" והאחרונה שבהם "raices" בהם הקדישה להקת רמנגאר את מופעיה לנושא מוגדר מסוים, הפעם, ב"desahogar" מוזמן הקהל לחוויה ייחודית ומיוחדת במינה.

מתוך קונטקס רגשי ומאוד אישי של היוצרים והרקדנים קרן ואבנר פסח גובשו 8 קטעים שמטרתם העיקרית היא לדרבן את כל אמני הפלמנקו של רמנגאר לפתיחות מקסימאלית ולשחרור במטרה להביא לבמה משהו כנה ואמיתי יותר מתמיד.

למוזיקה החדשה והמרגשת שנוצרה במיוחד עבור המופע מצטרף אמן גיטרת הבס פלמנקו ערן הורביץ, שמוסיף חום למוזיקה ויוצר מעטפת מלטפת המאזנת את סערת הקצב של רמנגאר

תאטרון מחול רנה שינפלד- שתי יצירות בערב אחד- פתקים לפינה באוש ו- אל תלכי עכשיו

אולם סוזן דלל

24.8 יום ב' בשעה 20:30

מחיר כרטיס: 120/100 ₪

פתקים לפינה באוש/ בכורה

"ותן לשתינו יחד להמשיך לרקוד" כתבה פינה באוש לרנה במכתבה בשנת 2000 וזהו המוטו לערב מיוחד שכולל קטעי מחול, שירה, מוזיקה ווידאו. קטעים מסרטיה של פינה באוש "קינתה של המלכה" ו- "אאנןאאנן" ושירתה של הדסה טל ("פתקים לפינה באוש") , מהווים מסגרת ,רקע,תוכן והשראה לערב כולו.

. "

אל תלכי עכשיו

ערב מחול הבנוי ממבחר שירים של שלומי שבן ,עידן רייכל ,שלמה ארצי משלב הומור וציניות תל אביבית עם רגש חם, תמימות ישראלית ואהבה.בחלקו כולל אווירה ורשמים ממלחמת צוק איתן.

הלל קוגן ושרון וזנה

אולם סוזן דלל

25.8 יום ג' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 90 ₪

שרון וזנהHIGH

היצירה מציגה מצבים של חיזור, פיתוי וחיפוש אחר תשומת לב ואהבה. ובוחנת תחושות של ריגוש וחופש רגעי בחיי הלילה.

היצירה נוצרה במסגרת אירועי "מיפו עד אגריפס" בניהולו האמנותי של אלעד שכטר – ק.ט.מ.ו.ן. קבוצת מחול בירושלים.

כוריאוגרפיה: שרון וזנה.

להקת המחול המודרנית איסטנבול , תורכיה

בית האופרה הלאומי של איסטנבול & בלט האופרה – אביב נצחי

אולם סוזן דלל

26.8 יום ד' בשעה 21:00

27.8 יום ה' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 240 ₪

" שכב כאן בסמוך אלי על הדשא , והאזן לקול הרועם של העולם"

היצירה בוחנת ומנסה לגלות את הסודות החבויים של תקופת האביב , את העדינות ,מחזוריות, את הדקויות , את השלמות וההתעוררות והצמיחה המחודשת

אביב נצחי בוחן את היחסים שבין האחד לשני באופן מעמיק ואינטימי,

שבעה רקדנים נעים יחדיו כקבוצה אחידה ומידי פעם נפרדים וכל אחד מהרקדנים נע באופן עצמאי ובלתי תלוי באחרים.

שבעת הרקדנים נמצאים במסע פיסי ורגשי ללא גבולות ומזמינים את הקהל להצטרף אליהם למסע האין קץ.

הלהקה מצדיעה למסורות ולהיסטוריה של עבודות אשר מסמלות את בוא האביב, מסמנת ומגלה את השבילים של מעגל החיים וחושפת את האלמנטים העכשויים לצד שורשים ומסורות באמצעות המוסיקה והתנועה.

מנהלת אמנותית – בייהן מרפי

רעיון וכוריאוגרפיה- בדריהםדהמן

שותפים ליצירה ורקדנים – אבירם אקייה, גוליציןאלפאסר, בדריהםדהמן

מוסיקה – איברהים אוזמן

רונית זיו- שמאל- מרכז

אולם ירון ירושלמי

27.8 יום ה' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 90 ₪

שמאל מרכז מאת ובביצוע רונית זיו.

הכוריאוגרפית והרקדנית רונית זיו, בוחנת בעבודתה החדשה את החיים על במת המחול בעשרים השנים האחרונות, תוך כדי התבוננות בקריירה החדשה שלה והצגת מבחר יצירותיה: לפרק ת'צורה, קסנדרה ויצירתה החדשה אבן שפה, יוצאת לשדה הפוליטיקה ומנסה זיו לחדור לקנון הישראלי.

כוריאוגרפיה: רונית זיו.

להקת אנגלה- "סבא"- איך באים ילדים לעולם/ בכורה

אולם סוזן דלל

28.8 יום ו' בשעה 21:30

מחיר כרטיס: 90 ₪

חודש שמיני. רגע לפני קו הסיום, מסע אמיץ, רומנטי וקורע מצחוק אל מסתורי היצירה הגדולה מכולן…

"ילדים באים לעולם לפעמים במקרה, או בתכנון של חודשים ואפילו שנים. ילדים באים מתוך אהבה גדולה אבל גם מתוך אלימות או חוסר אחריות. ילדים באים לעולם לאנשים נפלאים וגם אנשים רעים מביאים ילדים ואוהבים אותם. ילדים זו שמחה. ילדים באים לעולם כי זו דרכו של הטבע. למי יש זמן לגדל ילדים??? בכל שנייה נולדים ארבעה ילדים בעולם."

כוריאוגרפיה: מרים אנגל.

להקת הפלמנקו הישראלית COMPASכרמן- תיאטרון פלמנקו לכל המשפחה

אולם סוזן דלל

29.8 שבת בשעה 11:30

מחיר כרטיס: 70 ₪

עיבוד ישראלי מקורי לקלאסיקה הספרדית הנודעת "כרמן".

להקת COMPAS בשיתוף הצייר יהודה גולדין ושחקן, מציגים גרסה אופטימית, הקוראת להפסקת האלימות בין בני האדם.התוצאה – סיום עכשווי ומלא תקווה לסיפור קורות חייה של "כרמן" הנערה הצוענייה מסביליה ואהבתה לחייל דון חוסה.לעיני הצופה נרקמת העלילה על הבמה במחול, משחק וציור המצטרפים יחדיו לחוויה רב חושית יוצאת דופן ומקורית.

בתקופה בה כולנו מתמודדים עם תוצאותיה הטרגיות של האלימות בחברה, מעבירה ההצגה רוח של אחריות אישית למחויבות הפרט לעצירת האלימות. המפנה המתרחש בסוף המחזה ממחיש לצופה הצעיר כי ניתן לשנות כל דבר, אפילו סיום של הצגה, במטרה למנוע תוקפנות ושפיכות דמים!

רעיון וכוריאוגרפיה : מיכל נתן. בימוי : אורנה בן חורין

להקת הפלמנקו הישראלית COMPASAguaDulce/ בכורה

אולם סוזן דלל

29.8 שבת בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 150 ₪

הפקה מקורית של להקת הפלמנקו הישראלית (ניהול אמנותי: מיכל נתן) בשיתוף עם רקדני טנגו ארגנטינאי מקצועיים בהובלת רונן חייט. ערב ייחודי ומקורי בסגנון ה ida y veulta. סגנון המתייחס לקבוצת מקצבים מיוחדת ש"יובאה" לספרד ולפלמנקו מדרום אמריקה, התחברה למסורת המוסיקלית הספרדית ויצרה שפה מוסיקלית חדשה ומקורית.

הערב מלווה בשירה ובמוסיקה חיה.

ניהול אמנותי וכוריאוגרפיה: מיכל נתן. ניהול מוסיקלי וגיטרה: יחיאל חסון

קייזר אנטונינו אנסמבל מחול- דקור מקום/ בכורה

אולם ירון ירושלמי

3.9 יום ה' בשעה 21:00

4.9 יום ו' בשעה 14:00

מחיר כרטיס: 90 ₪

כל נוף הוא נקודת התייחסות לזהותם של האנשים שחיים בו.

הגוף עצמו הוא מיקרוקוסמוס של ישות פיזית ורגשית, המשקף וסופג לתוכו את הקרקע שעליה הוא חי. הוא כמו מד-רעש המודד ורושם את התנודות והדופק של המקום שבו הוא נע, יוצר ומתקשר.

דיקור הוא החדרת עוצמה חיצונית במטרה לשחרר אנרגיות שהכו שורש עמוק בתוכנו, "הוא גירוי של נקודות דיקור מסוימות על העור, הנותן מענה למגוון מצבים ונפוץ במיוחד להקלה על כאב".

אם נדמה את הנוף לגוף ואת הגוף לנוף ,הפעולה של הרקדן היא המחט, האובייקט החי שדרכו אנרגיות, כאבים ורגשות משתחררים.

כוריאוגרפיה: אבי קייזר סרגיו אנטונינו.

מוסיקה: Oren Ambarchi Steven Brown,BenjaminLew,Radian

 

שלומית פונדמינסקי- זהבה בת 100

אולם ירון ירושלמי

18.9 יום ו' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 70 ₪

יצירת מחול מאת שלומית פונדמינסקי ומוסיקה חיה של נעם הלפר.

זהבה היא דמות אישה עם שלוש ראשים אשר מורכבת, מפוסלת ומשוכפלת על ידי שלוש נשים וייתכן שזהבה היא כל הנשים כולן.
מה קרה לאותה זהבה מסיפורי הילדים? האם נדונה לחפש לנצח את המקום שלה? אחרי כל אותן שנים היא עדיין מחפשת את מקומה וזהותה בין הילדות לבגרות, לזיקנה.

כוריאוגרפיה: שלומית פונדמינסקי. מוסיקה חיה: נעם הלפר.

להקת בלט ירושלים- בלט עכשווי/ בכורה

אולם סוזן דלל

30.8 יום א' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 110/90 ₪

לאור ההצלחה בפסטיבלים בשנים האחרונות, "בלט ירושלים" ממשיכה לעודד יוצרים צעירים בתחום הבלט הניאו-קלאסי. לצד נדיה טימופייבה – המנהלת האמנותית של הלהקה, ועודד רונן -יוצר מבטיח , נחשפים שני יוצרים ישראלים המתגוררים כיום בחו"ל: אסף בן שטרית – בארה"ב, ויסמין אבישר – באוסטריה. שניהם תלמידים של נינה טימופייבה – הבלרינה האגדית של המאה ה-20 שבהדרכתה התבגרו כרקדנים. במופע "בלט עכשווי" יוצגו ארבע יצירות מגוונות בסגנונן ובהשקפות העולם שהן מייצגות.

עמנואלה עמיחיליזיסטרטהX

אולם סוזן דלל

31.8 יום ב' בשעה 21:00

עיבוד מקורי למחזה הסאטירי הנוקב של אריסטופנס (411 לפנה"ס) על שביתת המין שמנהיגות נשות ספרטה ואתונה במחאה על המלחמה הגברית הממושכת בין שתי הערים. ב"ליזיסטרטה X", יצירתה החדשה של הבמאית והכוריאוגרפית עמנואלה עמיחי, אנחנו מוצאים את עצמנו במציאות עתידנית שבה המחאה שאותה הובילה לוחמת המגדר אמנם לא הסתיימה בהסכם שלום, אבל גדלה למהפכה שבעקבותיה העולם על כל מנגנוניו הפוליטיים, התרבותיים והצבאיים נתון לשליטה על אנושית – נשית.

מאת ובבימוי: עמנואלה עמיחי |

להקת תמי/ נמרוד פריד- קונטרול פריקס/ בכורה

אולם ירון ירושלמי

10.9 יום ה' בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 80 ₪

3 דמויות- אישה חיה, גבר כלב ואשה מהחלומות מונעים בתשוקה כפייתית לשליטה ורצון לכבוש.נמרוד פריד, בשפתו התנועתית המיוחדת, ביחד עם הרקדנים הנפלאים איציק גבאי, קאזויושיונוירי, נועה שביט, ששותפים ליצירה, רוקדים עולם תיאטרלי קסום ומוזר, עם הומור מטורף, דרך האובססיה הבלתי נשלטת לשלוט- למוסיקה המרגשת של RADIO HEAD, THE BAND ואחרים.

כוריאוגרפיה: נמרוד פריד.

מאיה מכלל גלפנד- רוץ!/ Game Changer

אולם ירון ירושלמי

19.9 שבת בשעה 21:00

מחיר כרטיס: 90 ₪

רוץ!

אתה שבוי בתוך "די אן איי" חברתי ותרבותי מסוים. מיום הולדתך ועד יום מותך, אתה עובר במסלולים קבועים ומוחלטים מראש. מסלולים המורכבים ממסגרות הנמצאות כל הזמן בתודעתך בין אם במודע ובין אם לא, אתה מוצא את עצמך לא מעט נע על פס הייצור החברתי תרבותי לו אתה שייך. היצירה באה לבטא מצבים בהם יש קונפליקט בין צרכי הפרט לצרכי החברה, קונפליקט בתוך האינדיבידואל בין רצונותיו השונים, בין ה"אני" לבין הטייס האוטומטי של העדר החברתי.

בכולנו יש את הרצון לפרוץ את כוחו של העדר, כולנו יודעים שיש לזה מחיר, לעיתים מחיר כבד. בכולנו יש את הרצון ללכת בדרך ייחודית לנו, אנו מבינים שייתכן ורצון זה יותיר אותנו בודדים. לפעמים אנחנו חושבים שהלכנו בדרך ייחודית אבל מוצאים בעצם שהעדר הוביל אותנו לשם.

ככה אנחנו. בסוף אנחנו רוצים להיות שונים. כמו כולם.

Game Changer

מה קורה כשחוקי המשחק משתנים?

היצירה עוסקת במנגנוני הנפש הפועלים בתוכנו כשאנו עומדים בפני שינוי שמפר את חוקי המשחק הישניםו הנוחים.

רוץ! רקדנים: טלי פרץ לאור, ניר אבן שוהם, אילנה בלסן.

תל אביב דאנס 2015

מרכז סוזן דלל, ת"א

טל' להזמנת כרטיסים: 035105656

https://www.facebook.com/suzannedellalcentre?fref=ts

מסגרת חדשה בתל אביב דאנס היא "80 בריבוע" – הכוללת מופעים אינטימיים בסטודיו A כאשר הקהל ישוב בריבוע סביב האמן. המופעים נעים בין מחול לסוגיו השונים, תיאטרון מאופק, מלל, קטעי מוסיקה שונים ושילובים שונים ואחרים שטרם נראו מעל בימות מרכז סוזן דלל. גם עלות הכרטיסים היא 80 שקלים בלבד. תל אביב דאנס 2015 במרכז סוזן דלל החל מיום רביעי 1 ביולי – 5 בספטמבר. כל המופעים במרכז סוזן דלל. מחירי הכרטיסים נעים בין 40 ₪ – 290 ₪. מרכז סוזן דלל 035105656 www.suzannedellal.org.il