Mr Gaga 1 Photo by Gadi Dagon

"מיסטר גאגא", סרטו הדוקומנטרי של תומר הימן, בהפקת ברק הימן,  אשר למעלה מ-80 אלף איש כבר צפו בו בבתי הקולנוע ברחבי ישראל מאז שיצא לאקרנים לפני 5 חודשים, התקבל ל HOTDOCS, פסטיבל הסרטים הדוקומנטריים הגדול והחשוב ביותר בצפון אמריקה אשר מתקיים בתחילת חודש מאי בטורונטו שבקנדה.

 

הקרנת הבכורה הצפון אמריקאית של "מיסטר גאגא" התקיימה בחודש שעבר בפסטיבל SXSW היוקרתי באוסטין, טקסס, שם זכה הסרט בפרס חביבי הקהל, ימים ספורים לאחר שזכה בפרס חבר השופטים של פסטיבל הסרטים הבינ"ל בסופיה, בולגריה, ובפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים הדוקומנטריים TEMPO בשטוקהולם, שבדיה. מס' ימים לפני ההקרנה ב HOTDOCS יוקרן "מיסטר גאגא" בפסטיבל הסרטים הבינ"ל של סן פרנסיסקו.

 

זוהי הפעם השישית שבה מוקרן סרט של האחים הימן ב HOTDOCS – בין היתר הסרט I SHOT MY LOVE שזכה שם בפרס הסרט הטוב ביותר.

"מיסטר גאגא" מספר את סיפורו של הכוריאוגרף והמנהל האמנותי של להקת מחול בת-שבע, אוהד נהרין, החל משנות ילדותו בקיבוץ, דרך שירותו הצבאי במלחמת יום הכיפורים והשנים בהן רקד ויצר בניו יורק כרקדן בלהקתה של מרתה גרהאם וככוריאוגרף עצמאי, ועד כל תקופת היותו כוריאוגרף הבית והמנהל האמנותי של להקת בת-שבע.

 

הסרט, אשר הופק בתמיכת ערוץ 8 והקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, נרכש לאחרונה להפצה קולנועית בפולין, איטליה, שבדיה, צרפת, גרמניה ואוסטרליה ובקרוב גם בארה"ב, קנדה וספרד.

בימים אלו מוצג הסרט בכל רחבי הארץ, כולל ברשת "לב" ובסינמטקים השונים.